Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
1. Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία στο autorefresh.gr;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας online μέσω του e-shop μας, επιλέγοντας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και ακολουθώντας τα βήματα του checkout.
2. Ποιες είναι οι διαθέσιμες μέθοδοι πληρωμής;
Δεχόμαστε πληρωμές μέσω:
- Χρεωστικών/πιστωτικών καρτών (Visa, MasterCard, Maestro, American Express).
- Αντικαταβολής (μόνο για Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία).
- Τραπεζικής μεταφοράς (ισχύει μόνο για συνεργάτες και παραγγελίες χονδρικής).
- PayPal (θα είναι διαθέσιμο σύντομα).
3. Ποιες εταιρείες courier χρησιμοποιείτε για τις αποστολές;
Οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω των παρακάτω εταιρειών:
- Ελλάδα: Γενική Ταχυδρομική - ΕΛΤΑ Courier.
- Κύπρος: Κρόνος Courier.
- Ρουμανία: FAN Courier.
4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση της παραγγελίας μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την τοποθεσία και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
5. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Μετά την αποστολή της παραγγελίας, θα λάβετε email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number), ώστε να μπορείτε να ελέγξετε την πορεία της μέσω της ιστοσελίδας της courier.
6. Τι συμβαίνει αν δεν είμαι διαθέσιμος κατά την παράδοση;
Αν δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση που δηλώσατε, η courier θα αφήσει ειδοποίηση και θα προσπαθήσει να σας παραδώσει το δέμα ξανά. Σε περίπτωση αποτυχίας, το πακέτο θα επιστραφεί στην αποθήκη μας.
7. Υπάρχει δυνατότητα αποστολής εκτός Ελλάδας και Κύπρου;
Αυτή τη στιγμή αποστέλλουμε μόνο σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία. Για αποστολές σε άλλες χώρες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
8. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της. Για ακύρωση, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο info@autorefresh.gr.
9. Τι ισχύει για τις επιστροφές προϊόντων;
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής εντός 14 ημερών, αρκεί το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία. Για επιστροφές, επικοινωνήστε μαζί μας πρώτα για να κανονίσουμε τη διαδικασία.
10. Ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής;
- Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λάθος αποστολή, η επιστροφή είναι δωρεάν.
- Αν επιστρέφετε το προϊόν για προσωπικούς λόγους (π.χ. αλλαγή γνώμης), τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
11. Πώς θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε:
- Αν πληρώσατε με κάρτα, το ποσό επιστρέφεται στην ίδια κάρτα.
- Αν πληρώσατε με τραπεζική μεταφορά, το ποσό επιστρέφεται στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
- Δεν γίνονται επιστροφές σε μετρητά.
12. Παρέχετε εγγύηση στα προϊόντα;
Ναι, όλα τα προϊόντα μας συνοδεύονται από εγγύηση 24 μηνών, σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
13. Πώς μπορώ να γίνω συνεργάτης ή μεταπωλητής;
Αν ενδιαφέρεστε για χονδρική πώληση, μεταπώληση, dropshipping ή άλλες συνεργασίες, επισκεφθείτε τη σελίδα Συνεργασίες & Χονδρική ή επικοινωνήστε μαζί μας στο info@autorefresh.gr.
14. Τι οφέλη προσφέρει η συνεργασία με το autorefresh.gr;
Οι συνεργάτες μας λαμβάνουν:
- Προνομιακές τιμές χονδρικής.
- Ευέλικτους τρόπους συνεργασίας (χονδρική, dropshipping, affiliate).
- Υποστήριξη και εκπαίδευση.
15. Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα dropshipping;
Με το dropshipping δεν χρειάζεται να κρατάτε απόθεμα. Πουλάτε τα προϊόντα μας και εμείς αναλαμβάνουμε την αποστολή απευθείας στον πελάτη σας.
16. Είμαι influencer – μπορώ να συνεργαστώ με το autorefresh.gr;
Ναι! Αν είστε δημιουργός περιεχομένου, μπορείτε να συνεργαστείτε μαζί μας μέσω affiliate marketing, δοκιμών προϊόντων και χορηγούμενων προωθήσεων.
17. Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας για χονδρική πώληση;
Ναι, για να επωφεληθείτε από τις τιμές χονδρικής, υπάρχει ελάχιστη παραγγελία που καθορίζεται ανάλογα με τα προϊόντα και τον τύπο συνεργασίας.
18. Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης αφού έχω κάνει την παραγγελία;
Ναι, αν η παραγγελία δεν έχει φύγει ακόμα από την αποθήκη μας, μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση επικοινωνώντας μαζί μας.
19. Τι γίνεται αν παραλάβω προϊόν που έχει καταστραφεί κατά τη μεταφορά;
Αν το δέμα σας έχει εμφανή ζημιά κατά την παραλαβή, ενημερώστε άμεσα τον courier και εμάς, ώστε να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση.
20. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω:
- Email: info@autorefresh.gr
- Τηλέφωνο: +30 231 176 8259
- Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00 - 17:00